به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در گروه اول، تیم گیتی پسند که هفته گذشته مقابل مقاومت البرز شکست خورده بود، این هفته میزبان تیم شهید منصوری بود. در این مسابقه پرتنش که دو اخراجی داشت، در نهایت گیتی پسند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید ‏.‬ گل دوم گیتی پسند ۴۴ ثانیه مانده به پایان بازی توسط علیرضا وفایی به ثمر رسید تا وحید شمسایی و گیتی پسند از یک ناکامی دیگر فرار کنند.

در اواخر نیمه اول مسابقه، حمید مشیری مربی گیتی پسند به دلیل اعتراض به داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد. در نیمه دوم هم قدرت بهادری بازیکن گیتی پسند با دریافت کارت زرد دوم، با کارت قرمز جریمه و اخراج شد. گیتی پسند به خاطر همین موضوع دو دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کرد. در سه دقیقه پایانی مسابقه هم وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند به دلیل اعتراض شدید به داور، کارت زرد گرفت.

در دیگر بازی این گروه، تیم کراپ الوند توانست با نتیجه ۵ بر ۳ از سد تیم فردوس قم عبور کند. تیم مقاومت البرز که در هفته‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، امروز در دیدار با اهورای بحران زده پنج گل دریافت کرد و بازنده شد.

نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

گروه الف

* گیتی‌پسند اصفهان ۲ – شهید منصوری قرچک یک
* کراپ الوند ۵ – فردوس قم ۳
* اهورا بهبهان ۵ – مقاومت البرز 1

با نتایج رقم خورده، تیم گیتی پسند در گروه اول ۱۴ امتیازی شد و دوباره به صدر جدول رفت. مقاومت البرز هم با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. اهورا با ۹ و کراپ و فردوس هرکدام با ۸ امتیاز سوم تا پنجم هستند