سرمربی شهروند ساری گفت: باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه جز مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور است.

محسن خبیری عصر امروز پس از شکست تیم شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعا یک فوتسال ناب ایرانی را ملاحظه کردیم؛ این بازی میان دونسل فوتسال ایران یعنی نسل طلایی که به مقام سوم جهان رسیدند و بازیکنان جوان ما بود.

سرمربی شهروند ساری ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه جز مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور است و در مقابل بازیکنان جوان ما که در بازی امروز خیلی خوب عمل کردند و امروز علیرغم اینکه باختیم، این باخت برای ما یک برد محسوب می‌شد چرا که تا آخرین لحظه طوری بازی کردیم که تیم گیتی‌پسند در نیمه اول ۵ خطایی شد.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما به حریف فشار زیادی آوردند و خوب بازی کردند و بازی را به علت جوانی و کم تجربگی باختیم؛ در ابتدای بازی به دلیل جوانی تیم نتوانستیم خود را با شرایط بازی وفق دهیم ولی هرچه از دقایق ابتدایی گذشت به خود آمدیم و حتی در نیمه اول نیز بازی را به تساوی کشاندیم.

خبیری گفت: در نیمه دوم علیرغم تأکیدی که بر حفظ شرایط بازی داشتیم، اما بازیکنان نتوانستند آن را اجرا کنند و تا لحظه آخر نیز جنگده در بازی ظاهر شدیم و اگر در ثانیه‌های آخر از موقعیت به دست آمده درست استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی شهروند ساری بیان داشت: بازیکنان تیم ما شجاعانه و فداکارانه بازی کردند و من دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند و قطعا این بازیکنان می‌توانند در آینده بزرگان فوتسال این کشور شوند.