افتخارات فصل 92
 
صعود تیم فوتبال گیتی پسند به لیگ دسته اول فوتبال:
تیم فوتبال گیتی پسند اردیبهشت ماه سال 1392 موفق به کسب جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.
تیم فوتبال گیتی پسند با هدایت ساموئل دارابینیان در این فصل لیگ را با پیروزی آغاز کرد اما روند تساوی های تیم در داخل و خارج از خانه مانع از رسدین این تیم به رده های بالایی جدول می شد.
در نیم فصل دوم روند نتیجه گیری تیم فوتبال گیتی پسند کاملا متفاوت شد و این تیم بیشتر بر روی نوار پیروزی گام برمیداشت.
با این حال اختلاف امتیاز به دست آمد مانع از صعود گیتی پسند به رده های بالایی جدول می شد.
این روند تا 3 هفته مانده به پایان لیگ ادامه یافت تا اینکه شرایط جدول به گونه ای تغییر پیدا کرد که این تیم با پیروزی در 3 بازی هفته پایانی می توانست جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال را کسب کند.
گیتی پسندی ها در این سه دیدار از جان مایه گذاشتند و موفق به کسب هر 9 امتیاز ممکن شدند و با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود، جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال را کسب کند.
این موفقیت بازتاب زیادی در جامعه رسانه ای کشور داشت، چراکه تیمی که در طول فصل یکبار هم در جمع سه تیم برتر گروه قرار نگرفته بود با موفقیت در دیدارهای پایانی جواز صعود را کسب کرده بود.
به این ترتیب اصفهان حلقه مفقوده خود در لیگ دسته اول فوتبال را پیدا کرد و گیتی پسند نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال شد.
گیتی پسند نایب قهرمان جام باشگاه های آسیا در سال 2013
تیم فوتسال گیتی پسند ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال 2013 موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
تیم‌های فوتسال گیتی پسند ایران و چونبوری تایلند، در فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در شهر ناگویا ژاپن به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی چونبوری در ضربات پنالتی به پایان رسید. بازی دو تیم در وقت‌های معمولی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.
این در حالی است که گیتی پسند در نیمه اول موفق شده بود با گل حسین طیبی یک بر صفر پیروز به رختکن برود. تیم چونبوری در نیمه دوم و در حالی که حدود یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، با پنج نفره کردن مسابقه، گل مساوی را به ثمر رساند و بازی را به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشاند. در ضربات پنالتی، شاگردان رضا لک با نتیجه ۴بر یک شکست خوردند تا تیم چونبوری، قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود.
گیتی پسند در حالی به عنوان نایب قهرمانی رسید که در سه دوره گذشته، دو عنوان قهرمانی به نمایندگان ایران رسیده بود
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال 92 دو جام نایب قهرمانی به دست آورد تا این تیم هم اکنون به عنوان پرافتخارترین تیم حال حاضر باشگاهی ایران لقب بگیرد.
سال 92 برای علاقه مندان به تیم فوتسال گیتی پسند با وجودیکه دو جام نایب قهرمانی به دست آمد چندان خوشحال کننده نبود.
این تیم در شهریور ماه امسال در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کرد اما در شرایطی که به نظر می رسید تیم میزبان یعنی ناگویا اوشنز ژاپن تنها رقیب گیتی پسند باشد اما نماینده کشورمان در این دوره از رقابت ها به سد محکمی چون چونبوری تایلند برخورد کرد و هم در دور گروهی و هم در دیدار فینال از حریف خود شکست خورد.
این در حالی بود که شاگردان لک تا 50 ثانیه مانده به پایان دیدار فینال از حریف تایلندی خود پیش بودند اما یک غفلت موجب شد تا این تیم گل تساوی را دریافت کند و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شده و دستش از جام قهرمانی کوتاه بماند.
اما این تنها مرتبه ای نبود که قرمز و سفید پوشان اصفهانی نتوانستند از جام قهرمانی فصل گذشته شان دفاع کنند، در لیگ برتر نیز تیم گیتی پسند با آن همه مهره ارزشمند دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند و به نایب قهرمانی اکتفا نمود.
البته از حق نگذریم این تیم در این فصل با بدشانسی های زیادی روبرو شد که تا به حال نمونه آن را به خود ندیده بود، اینکه در برخی بازی ها تیم با 7 بازیکن به مصاف رقبا می رفت و همان بازیکنان داخل زمین نیز با مصدومیت دست به گریبان بودند و یا اشتباهات محرز داوری که تا به حال برای گیتی پسند مسبوق به سابقه نبوده است گوشه ای از بدشانسی هایی بود که شاگردان رضا لک با آن روبرو شدند.
با این تفاسیر خوب می دانیم که هواداران از این تیم تنها قهرمانی می خواستند که برآورده نشد.
به هر روی فصل 92 برای فوتسال گیتی پسند با همه تلخی هایی که داشت به پایان رسید اما همچنان آینده روشن است و انتظار شیرین...
-قهرمانی تیم فوتبال نونهالان گیتی پسند در لیگ آسیا ویژن شهر اصفهان
-نایب قهرمانی تیم فوتبال نونهالان گیتی پسند در سوپر لیگ آسیا ویژن استان اصفهان
-سومی تیم جوانان گیتی پسند در لیگ آسیا ویژن شهر اصفهان و سوپر لیگ استان.