همکار شاغل در واحد تولیدی موناپلیمر از زیر مجموعه های گروه صنایع گیتی پسند موفق به کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کشوری کودو کاراته شد.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، حجت ا.. عبدالهی در مسابقات کودو کاراته که در اصفهان برگزار می شد در وزن منهای 230، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و کسب مدال نقره این مسابقات شود.

وی درباره این دوره از رقابت ها اظهار داشت: در این مسابقات که سالن تختی اصفهان میزبان آن بود به همراه تیم اصفهان در این مسابقات شرکت کردم و در بخش انفرادی به مدال نقره این رقابت ها دست یافتم.

عبدالهی اضافه کرد: تیم منتخب اصفهان نیز در این دوره از رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های مشهد و تهران در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

این همکار شاغل در واحد تولیدی موناپلیمر درباره فعالیت های ورزشی خود نیز گفت: چند سالی است که به واسطه برادرم در رشته جودو فعالیت می کنم و پس از بررسی های مختلف، جذب رشته کودو کاراته شدم و در مسابقات کشوری نیز به مقام دوم دست یافتم.

وی که 30 سال سن دارد، ورزش را یک فعالیت نشاط آور یاد کرد و افزود: با تقویت جسم و روح که از طریق ورزش صورت می پذیرد، تاثیرات مثبتی در زمینه حرفه کاری به همراه خواهد داشت که امیدواریم توانسته باشیم برای اعتلای مجموعه گیتی پسند قدم کوچکی برداریم.