به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاذه قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص ورزش کارکنان باشگاه گفت: در سه ماه گذشته با دید متفاوتی نسبت به قبل ورزش کارکنان را برنامه ریزی و در ادامه طبق همان تقویم مسابقات را به سرانجام رسانیده ایم.
عراقی زاده گفت: جا دارد از حمایتهای مدیرعامل باشگاه ، مدیرعامل گروه ، کلیه اعضاء هیات مدیره ، مدیران ستادی و کلیه مدیران شرکتهای وابسته به گروه قدردانی ویژه بنمایم که در این سه ماهه در پیشبرد روند برنامه های ورزش همگانی ما را یاری نموده اند.
قائم مقام باشگاه گفت : در سه ماهه گذشته ما باتوجه به تعطیلات تابستانه اکثر برنامه هایمان حول همسران و فرزندان بود که دراین راستا مسابقات شنا ، تنیس روی میز ، دارت و فوتبال دستی را در سه گروه همسران ، فرزندان دختر و فرزندان پسر در رده های مختلف سنی برگزار نمودیم.
وی افزود : همچنین در خلال این برنامه ها مسابقات فوتسال کارکنان را نیز با حضور 22 تیم آغاز نمودیم که همچنان این دیدارها ادامه دارد .
این مقام مسئول گفت: در آینده برگزاری مسابقات والیبال و نیز شنا را هم برای کارکنان در تقویم سال 95 داریم.
قائم مقام باشگاه گفت: یکی از حرکت های دیگر باشگاه که بصورت مشارکت با امور اداری و روابط عمومی گروه و نیز شرکت های میزبان بوده ورزش صبحگاهی در این سه شرکت بوده که با هماهنگی انجام شده با رادیو ورزش بصورت مستقیم از برنامه زنگ ورزش نیز پخش گردید.
عراقی زاده گفت: در یک حرکت بزرگ و طبق درخواستهای قبلی به کلیه شرکتهای تابعه وسایل ورزشی اعم از میز پینگ پنگ ، فوتبال دستی ، دارت و توپ تحویل خواهیم داد تا در زمانهای فراغت در محیط کار فضاهای شاداب ورزشی ایجاد نماییم.
وی در پایان از معاون نیروی انسانی ، معاون مالی ، امور اداری و روابط عمومی گروه تشکر ویژه نمود و ابراز امیدواری کرد که با یک خرد جمعی بتوانیم بیش از پیش به ورزش کارکنان بها دهیم.