تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی مقابل سوهان محمد سیمای قم به صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تدوام بخشید.

به گزارش پایگاه خبری باشگاه، از هفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان سوهان محمد سیمای قم بود که در پایان با پیروزی 4 بر 1 این تیم را بدرقه کرد.

نیمه نخست این دیدار با تک گل محمد شجری از تیم گیتی پسند پایان یافت اما در نیمه دوم مهدی جاوید، محمد شجری و مسلم اولادقباد با گلزنی در مقابل نماینده قم پیروزی چهار بر یک تیمشان را رقم زدند.

در نیمه دوم همچنین سوهان محمد سیمای قم به دلیل پنج خطا شدن تیم گیتی پسند صاحب پنالتی شد که با درخشش خوب سپهر محمدی این موقعیت برای

آنها از دست رفت .ناصر اطمینان از قم توانست در یک دقیقه از زمان باقی مانده از بازی یکی از گل های دریافتی تیمش را جبران کند.

در این بازی رضا لک با وجود برتری تیمش مقابل حریف ترجیح داد از سیستم پاور پلی استفاده کند و از مسلم اولاد قباد به جای سپهر محمدی در درون دروازه استفاده کرد.

همزمانی این بازی با دیدار تیم های سپاهان و سایپا در چارچوب رقابت های لیگ برتر مانع پخش زنده دیدار دو تیم گیتی پسند و سوهان محمد سیمای قم شد که دقت و حسن سلیقه بیشتری از سازمان لیگ را طلب می کند ولی این با این وجود نزدیک 500 نفر تماشاچی از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

سرخ پوشان اصفهانی با این پیروزی 37 امتیازی شدند و بر صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تداوم بخشیدند.