به گزارش گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند روز گذشته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال موفق شد در بندرعباس تیم آذرخش را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست بدهد.

همه جوره از تیمم راضی هستم
حمید بی غم سرمربی گیتی پسند در خصوص این مسابقه به خبرنگار مهر، گفت: بازی با آذرخش بخصوص در بندرعباس همیشه سخت است. خوشحالم که بازیکنان بزگ ما هم خوب تلاش کردند و فقط اسمشان در زمین نبود. کنترل این مسابقه در دست ما بود و همه جوره از برنامه های فنی تیم و عملکرد بازیکنان راضی هستم.

به بازیکنان ما سنگ و سیلی زدند
وی با گلایه از تعدادی از تماشاگران آذرخش و ناامن بودن سالن بازی تاکید کرد: بندرعباس همیشه تماشاگران خونگرمی دارد ولی متاسفانه اینبار پشت نیمکت ما چند تماشاگر حضور داشتند که تیم ما را اذیت کردند. آنها داخل زمین و به سمت ما بطری آب پرتاب کردند. به خاطر نزدیک بودن نیمکت و سکوها، به یکی از بازیکنان گیتی پسند سیلی زدند. حتی به سمت محمد کشاورز کاپیتان تیم ما هم سنگ پرتاب کردند.

اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: متاسفانه در سالن هم فقط دو یا سه سرباز ساده نیروی انتظامی حضور داشتند. اگر خدایی ناکرده اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ حتما باید اول اتفاقی رخ بدهد و بعد به فکر باشیم؟

نتوانستم از دو بازیکنم استفاده کنم
بی غم یادآور شد: این تعداد از تماشاگران آذرخش را هرکسی که به بندرعباس رفته باشد می شناسد. آنها حرف های رکیکی به بازیکنانمان می زدند و همانطور که گفتم به نفرات تیم ما سیلی و پشت گردنی می زدند. به خاطر همین شرایط اصلا نتوانستم از دو بازیکن تیمم استفاده کنم چون تمرکز نداشتند. امیدوارم تیم خوب آذرخش به فکر این مسائل هم باشد.

بازی باید نیمه تمام می‌ماند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که «واکنش ناظر مسابقه به این اتفاقات چه بود؟» تصریح کرد: ناظر می خواست دو، سه بار این اتفاقات را مدیریت کند ولی با او هم برخورد کردند. به نظرم فقط مدیریت شد که بازی تمام شود ولی این مسابقه باید از یک جایی قطع می شد و اجازه نمی دادند به پایان برسد.

در گیتی پسند همه یکدل هستند
بی غم در ادامه صحبت هایش با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از عملکرد تیمش راضی است، یادآور شد: خدا را شکر در باشگاه همه یکدل و متحد جلو می رویم. همه دارند کمک می کنند و حتی خارج از شرح وظایف در حال خدمت به گیتی پسند هستند.

احمدی در کمیته استیناف از خودش دفاع کرده است
سرمربی گیتی پسند در خصوص وضعیت محرومیت حمید احمدی بازیکن گیتی پسند از سوی فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: احمدی در کمیته استیناف هم از خودش دفاع کرده است و منتظریم تا پاسخ نهایی را به ما بدهند.

دروازه بان برزیلی ما فوق العاده است
بی غم در پایان با اشاره به عملکرد «الکس فالکُن» دروازه بان برزیلی گیتی پسند، گفت: الکس واقعا هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی فوق العاده است. فکر می کنم دروازه بان های جوان ما می توانند چیزهای زیادی از او یاد بگیرند.