حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پیروزی 6 بر 2 تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل محمدسیمای قم اظهار داشت: استان قم، استان فوتسال‌خیز ایران است و تا به امروز بازیکنان زیادی را تحویل جامعه فوتسال ایران داده است. من همیشه گفته‌ام تیم‌های قمی بیشتر به دنبال بازی کردن هستند تا اینکه حاشیه درست کنند.

وی افزود: در بازی مقابل تیم محمدسیمای قم ما مشکل چندانی نداشتیم به این دلیل که هر دو تیم به دنبال بازی بودند. با وجود اینکه سالن مملو از تماشاگر بود، اما تماشاگران حاضر در سالن به تشویق تیم‌های خود پرداختند و واقعا این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ظاهرا این بازی هم حواشی داشته است، گفت: حواشی خاصی وجود نداشت، فقط در یک صحنه در برگشت توپ به تیر دروازه و تماس توپ به بازیکن ما داور این موضوع را اعلام پنالتی و کارت زرد به بازیکن ما داد که این تصمیم مورد اعتراض ما قرار گرفت که ما این تصمیم را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنیم.

بی‌غم در پایان گفت: با توجه به حساسیت بازی‌ها در مرحله پلی‌آف، امیدوارم نظارت‌ها بیشتر شود. شما ببینید از 4 بازی مرحله رفت که هفته گذشته انجام شد، 2 بازی حواشی و جنجال‌های زیادی داشت و من فکر می‌کنم این اتفاقات به نفع فوتسال ما نیست و من از مسئولان مربوطه می‌خواهم تا قبل از هر گونه اتفاق ناگواری نظارت‌های خود را بر بازی‌ها بیشتر کنند.