عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت اگر تکلیف برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص نشود، تمرینات تیم فوتسال این باشگاه تعطیل خواهد شد.
محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تصمیم باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به دنبال ابهام در برگزاری لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: امروز (پنجشنبه) جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار و مقرر شد با وجود نامه‌نگاری‌های وزارت ورزش و جوانان با وزارت بهداشت، برای صدور مجوز آغاز لیگ برتر فوتسال و همچنین عدم صدور مجوز تا امروز، تمرینات تیم تا 5 آذر ماه زیر نظر وحید شمسایی در اصفهان ادامه یابد و در صورت عدم نتیجه در سازمان لیگ فوتسال، تمرینات تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.
وی افزود: مجموعه مدیریتی باشگاه همراه با سرمربی تیم و سعه صدر بازیکنان و کادر فنی، تا امروز نزدیک سه ماه است شرایط خوبی در تمرینات ایجاد کرده‌اند، اما با توجه به شرایط موجود، تصمیم دیگری نمی‌توانیم بگیریم.
عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در ادامه تصریح کرد: با شرایط فعلی، قطعاً باشگاه ما به‌عنوان بخش خصوصی ضرر خواهد کرد و تا این لحظه پای فوتسال ایستاده‌ایم، چون معتقدیم بازیکنان نیز در صورت برگزار نشدن لیگ، ضرر مالی می‌کنند و در هزینه‌ها به مشکل خواهند خورد. از طرفی وقتی تمرین و مسابقه نباشد، قطعاً تیم ملی نیز به مشکل می‌خورد که جبران‌ناپذیر است. هفته قبل نیز گفتم اگر تکلیف‌مان را مشخص نکنید، مجبوریم تصمیمات دیگری بگیریم و در این خصوص، سه رده سنی لیگ برتری خود را تعطیل کردیم.
عراقی‌زاده با گلایه مجدد از وضعیت نامشخص برگزاری لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: گروه صنعتی گیتی‌پسند بیش از 30 شرکت زیرمجموعه دارد و قطعاً نمی‌تواند فقط برای تمرین کردن هزینه کند. تا امروز 15 درصد قراردادهای خود را به بازیکنان پرداخت کرده‌ایم، اما قادر به ادامه کار با این شرایط نخواهیم بود. در هیئت مدیره مقرر شد تمرینات تا 5 آذر ادامه یابد و در صورت صدور مجوز، همچنان با قدرت به کارمان ادامه دهیم؛ وگرنه موقتاً کار را تعطیل می‌کنیم.