به گزارش پایگاه خبری باشگاه، گیتی پسند از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه - ۲۵ اسفند ماه - در اصفهان میزبان کراپ الوند قزوین در مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بود که با هفت گل از سد حریف خود گذشت.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و کراپ الوند

ورزشگاه: پیروزی، اصفهان

گل‌ها: سعید احمد عباسی (دقیقه ۱۵، ۲۰ و ۲۶- برای گیتی پسند)، علی اصغر حسن زاده (دقیقه ۲۰ و ۳۰- برای گیتی پسند)، مهران رضاپور (دقیقه ۳۳- برای گیتی پسند)

اخطار: سعید احمد عباسی (دقیقه ۲۱ - از گیتی پسند)

اخراج:مهدی جاوید از کراپ

گیتی پسند اصفهان: قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مسعود یوسف، علی اصغر حسن زاده، بهزاد رسولی، مجتبی امیرخانی و سروش احمدنیا، وحید شفیعی، حمید احمدی

سرمربی: وحید شمسایی

شرح بازی:

بازی در ابتدا نزدیک به هم شروع شد اما درخشش احمد عباسی و حسن زاده گیتی پسند را چهار بر صفر به رختکن فرستاد. گل چهارم گیتی پسند به دلیل اتمام تایم و عدم پذیرش ابتدایی آن توسط داور مسابقه، باعث درگیری بازیکنان و کادر دو تیم شد اما داور نظرش را برگرداند تا برد گیتی پسند در نیمه نخست بیشتر به چشم آید.

نیمه دوم کراپ همانند واپسین لحظات نیمه اول، بازی را با سیستم پنج صفر شروع کرد اما باز هم توسط احمد عباسی جریمه شد تا این بازیکن با زدن چهارمین گل خود، گیتی پسند را پنج هیچ جلو بیاندازد. حسن زاده تیر بعدی را به قلب نماینده قزوین وارد کرد تا شمسایی برای آخرین دقایق به جوان‌هایش اعتماد کرده و حتی سپهر محمدی را بیرون بکشد. این اعتماد جواب داد و مهران رضاپور هفتمین گل را به تور دروازه کراپ الوند چسباند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- سعید عباسی در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد، و آرام و زمینی دومین گل گیتی پسند را وارد دروازه کراپ کرد.

دقیقه ۲۰- پاس رو به جلو برای علی اصغر حسن زاده باعث شد تا او در موقعیتی تک به تک و با بغل پا دروازه را باز کند.

دقیقه ۲۰- در شرایطی که بازیکنان کراپ با سیستم پنج صفر مشغول بازی بودند، احمد عباسی با توپ گیری توانست دروازه حریف را بگشاید.

دقیقه ۲۶- احمد عباسی چهارمین گل خود را در شرایطی که دروازبان کراپ درون دروازه قرار نداشت، به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰- اصغر حسن زاده پاس عرضی را به آسانی در دهانه دروازه وارد گل کرد.

دقیقه ۳۳- مهران رضاپور با دویدن از سمت چپ و شوتی قدرتی گل هفتم را به ثبت رساند