وحید شمسایی که به تازگی از بند کرونا رهایی یافته در گفتگوی  گفت: واقعا بیماری خیلی سخت و البته که عجیب و غریبی بود. من ۸ و ۹ روز واقعا دردهای عجیب و غریبی داشتم طوری که شما آنجاهایی از بدنت که در آن ناحیه مشکل داری، ویروس آنها را پیدا می‌کند و با تمام زورش جولان می‌دهد.

سرمربی گیتی‌پسند که سابقه آنژیوگرافی دارد، ادامه داد: باور کنید یک شب ساعت۹ زانویم که آسیب دیده به طرز عجیبی درد گرفت، بلافاصله چون آنژیوگرافی کرده‌ام قفسه سینه ام شروع به فشاری و عجیب و غریب کرد و دست آخر هم حالتی شبیه به سینوزیت به من دست داد که بشدت سردرد شدم.

شمسایی از ابتلای خانوادگی به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه همسر و سه فرزندم هم مبتلا شدند و امروز که چهاردهمین روز قرنطینه من است آنها ۱۰ روز است که از ابتلای‌شان می‌گذرد.

او با تایید خبر منفی شدن تست کرونایش تصریح کرد: بله دیروز تست من منفی شد اما اینکه مهم نیست، مهم این است که شما بعد از این ابتلا اصلا انرژی و نای انجام کارهای روزمره خود را ندارید. بعد از ۱۰ روز شما قدرت انتقال ویروس به دیگران را ندارید اما خود من بعد از نمازم یک ساعت دراز می‌کشم چون احساس خستگی مفرط می‌کنم. خیلی وحشتناک است خدا به داد همه برسد این بیماری عجیب و قریب است.

سرمربی گیتی‌پسند با برشمردن مصدومیت‌های بازیکنان تیمش از بهروز جعفری و قدرت بهادری گرفته تا برمشوری و گلر دوم این تیم و فرهاد توکلی، گفت: باور کنید انگار یک عده با فانوسقه، پوتین، ته قنداق اسلحه و .. به جان تیم ما افتاده‌اند. شما رباط صلیبی قدرت را ببینید، مشکل دست مهدی مصطفایی را نگاه کنید، بهروز جعفری که باید کلا فوتسال را کنار بگذارد یا فرهاد توکلی که من تعجب می‌کنم فردا با این عوارض ناشی از کرونا چطور می‌تواند اصلا بازی کند. من خودم نای ایستادن کنار زمین را ندارم ولیکن او چطور می‌خواهد بازی کند را خدا داند.

او تاکید کرد: تیم ما کلا با ۹ نفر به مصاف فرش‌آرا مشهد رفت و اگر درست محاسبه می شد ما خیلی بیشتر از حد و حدودی که برای لغو بازی باید یک تیم کرونایی داشته باشد دچار این مشکل شده بودیم. اما باز راضی به رضای خدا هستیم و انشاالله اتفاقات خوب برای ما رخ بدهد.

منبع : پایگاه خبری فوتسال