محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره و قائم مقام گیتی پسند در خصوص برنامه های گیتی پسند در سال 1400 گفت : از وحید شمسائی و کادر فنی او که یک فصل در گیتی پسند با تمام پتانسیل خود کار کردند تشکر می کنم ، سال پر فراز و نشیبی را سپری کردیم و در نهایت اعضاء هیات مدیره گیتی پسند با اکثریت آرا رأی به انتخاب محمد کشاورز بعنوان سرمربی دادند.

وی افزود بودجه سال 1400 خود را به هیات مدیره داده ایم و  در حال بررسی و ارائه نقطه نظر و نهایتا طرح در جلسه هیات مدیره می باشد

عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص تیم های پایه این باشگاه گفت : از سال 95 در سه رده سنی و در بالاترین سطح کشور در حال پرورش استعدادهای استان هستیم و در هر سه رده نیز از مربیان بومی در حال استفاده هستیم.

وی گفت : در بزرگسالان قرارنیست تیمی ببندیم که فقط در لیگ بماند و باید همچنان در کورس قهرمانی باشیم ولی گیتی پسند به تنهائی نمی تواند بار فوتسال اصفهان را به دوش بکشد و این بخش خصوصی در حد توان خود فوتسال اصفهان را در سطح اول ایران و آسیا قرار داده است.

قائم مقام گیتی پسندگفت : بنا را بر این نداریم که در گیتی پسند بخواهیم هر روز جواب کسی را بدهیم و این باشگاه یک هیات مدیره دارد و بنده مجری تصمیمات هیات مدیره می باشیم نه کمتر نه بیشتر.

عراقی زاده گفت : بعضی افراد مدام موج سواری می کنند و خودشان را دلسوز فوتسال اصفهان می دانند ، این افراد کارنامه خودشان را فراموش نکنند که باعث نابودی چه جوانانی در فوتسال اصفهان شدند و فراموش نکنند باعث انحلال چه تیم هائی شدند و یا باعث سقوط چه باشگاهی در سطح استان شدند.

وی افزود : همین افراد بیرون گود مدام دم از این میزنند که گیتی پسند با این بازیکنان نیاز به مربی ندارد ولی وقتی خودشان وارد گود شدند با همان بازیکنان بدترین نتایج گیتی پسند رقم خورد و مدام همکاران قبلی اصفهانی خود را مورد هجمه قرار می دادند.

قائم مقام گیتی پسند گفت : این افراد دلسوز اصفهان نیستند بلکه بدنبال باج خواهی هستند و اگر هنری داشتند در میدان نشان می دادند.

عضو هیات مدیره گیتی پسند افزود : بسیاری از دوستان واقعی ما هستند که برای کمک به فوتسال اصفهان به ما زنگ می زنند و یا حضوری و به دور از جنجال سازی نظرهای کارشناسی و مشورتی می دهند و ما نیز استفاده می کنیم ولی بعضی افراد فقط کارشناس در رسانه و فضاهای مجازی هستند که کارنامه آنها برای همه مشخص است.

البته خدا را شکر چهره به دور از نقاب این افراد برای دلسوزان فوتسال اصفهان و اعضاء هیات مدیره مشخص شده چون سوابق خودشان گویای همه چیز است.

عراقی زاده گفت : در حال مذاکره با لیست معرفی شده توسط محمد کشاورز هستیم و همچنین قرار است در کادر فنی از نفراتی از اصفهان هم حضور داشته باشند اعم از بدنساز، مربی و آنالیزور که اسامی آنان به محض اعلام توسط سرمربی به باشگاه را ارائه و با آنها مذاکره خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص شروع تمرینات گیتی پسند گفت : منتظر اعلام رسمی سازمان لیگ برای شروع مسابقات هستیم و قطعاً جام جهانی نیز باید در این رابطه لحاظ گردد و تاریخی اعلام شود که نه تیم ملی ضرر کند و نه باشگاهها