به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص اظهارات احمد باغبانباشی پیشکسوت فوتسال اصفهان گفت:
من ابتدا از احمد تشکر می کنم که با حساسیت و دلسوزی روند باشگاه گیتی پسند را دنبال می نماید و در خصوص مسائل و روند فوتسال اصفهان هر از چندگاهی انتقادهای سازنده ای می کند.
عراقی زاده گفت : درخصوص اظهارات آقای باغبانباشی که اتفاقا از دوستان قدیمی ماست و پیرامون بومی گرایی نظر داده اعلام می کنم در گیتی پسند شرایط متفاوت با باشگاه هائی همچون فیروزصفه ، کاشی نیلو و یا زمزم است که بتوانیم تیم را یکدست بومی نماییم چون انتظارات از گیتی پسند که پرافتخار ترین تیم ایرانی در آسیاست بالاست ، بنابراین باتوجه به پتانسیل فعلی اصفهان ما بازیکنانی همچون سپهر محمدی ، سعید افشاری ، حسین حسینی ، حمید یوسفی و حسین قپانچی را در لیست بزرگسالان داریم و این بازیکنان در رقابت با سایر بازیکنان بدنبال اثبات خود و حضور در ترکیب هستند.
قائم مقام گیتی پسند گفت: بهتر است بعضی از واقعیات گفته شود که فوتسال اصفهان در دهه 70 و یا اوائل 80 با حضور بازیکنانی چون علی افضل ، احمد باغبانباشی ، محمد افسرده و بسیاری از چهره های دیگر سرآمد فوتسال ایران بود ولی بعد از آن ما صرفا شاهد جرقه هایی و تک ستاره هایی مانند علی آذرپرور ، حسن لولاکی ، حسین کشانی و ... بوده ایم.
عراقی زاده گفت: ما امسال فقط به قهرمانی فکر نمی کنیم و اگر اطلاعات کارشناسان دقیق تر باشد ما در سه رده تیم های پایه فوتسال را راه اندازی نموده ایم. رده امید ، جوانان و نوجوانان که هر سه رده همینک در لیگ های برتر و دسته اول در حال رقابت می باشند.
وی گفت : همچنین ما برای اولین بار چهار بازیکن رده امید که اتفاقا هر چهار نفر اصفهانی هستند را در کنار تیم بزرگسالان خود قرارداده ایم تا پشتوانه بزرگسالان ما در آینده باشند پس ما روزنه را باز گذاشته ایم ولی باید بازیکن خودش حق خودش را بگیرد.
وی گفت : باشگاه گیتی پسند نمی تواند به تنهایی بار کل فوتسال اصفهان را به دوش بکشد و ما اگر بخواهیم به خواست شخصی افراد تیم ببندیم سرانجام کاشی نیلو خواهیم داشت پس ما با احساسات باشگاه داری نمی کنیم.
عراقی زاده در پایان گفت: در گیتی پسند بازیکن اصفهانی و غیر اصفهانی فرقی نمی کند و هرکس بتواند خود را اثبات کند همچون همه باشگاه های حرفه ای که تیم های خود را برای قهرمانی کشور و آسیایی می بندند سهم دارد و این قهرمان شدن ها نیز بی ارزش نیست بلکه افتخار آن مربوط به مردم اصفهان و در عرصه بین المللی نیز جامعه ورزش ایران است.