به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محسن حسن‌زاده پس از شکست 6 بر 3 تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال در گفتگویی اظهار داشت: در نتیجه بازی عدالت برقرار نشد. به عنوان مثال ما ۱۲ یا ۱۳ موقعیت 100 درصد گل را داشتیم ولی نتوانستیم تبدیل به گل کنیم و این جزئی از بازی است.
وی افزود: از نتیجه راضی نیستم ولی از بازی که بچه‌ها ارائه دادند راضی هستم. به هر حال ب راساس مسائل و مشکلات و توانایی‌های بازیکنان تاکتیکی اتخاذ کردیم تا در مقابل بازیکنانان تیم ملی نمایش خوبی داشته باشیم.
حسن‌زاده گفت: ما سوار بر بازی بودیم و مدیریت بازی را در دست داشتیم و این نشان می‌دهد که تیم ما توانایی‌هایی دارد که انشاالله در ادامه این راه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: واقعیت این است که گیتی‌پسند، آن تیمی که ما فکر می‌کردیم نبود که دلیل اصلی آن می تواند بحث بدنی باشد و ما پیش بینی این موضوع را می‌کردیم.
حسن‌زاده ادامه داد: موقعیت‌هایی که ما ایجاد کردیم نشان داد که بازیکنان گیتی‌پسند از نظر بدنی خسته هستند ولی متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند از آن موقعیت استفاده کنند.
وی تصریح کرد: امروز نتیجه بازی دقیقاً روی تجربه بالای ملی پوشان گیتی پسند رقم خورد. ما موقعیت‌های تک به تک، دو به تک و سه به تک را گل نکردیم ولی بازیکنان تیم حریف با توجه به تجربه ای که داشتند توانستند از آن تک موقعیت هایی که داشتند به گل برسند.
حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده است، به دنبال این هستیم که جایگاه خوبی را در لیگ ثبت کنیم و در دو سال گذشته که شهرداری از لیگ برتر سقوط کرده بود، یک سری مسائل به وجود آمد اما سعی‌مان این است که امسال جایگاهمان را مستحکم کنیم تا در فصول آینده لیگ برتر بتوانیم نتایج بهتر و قابل قبولی کسب کنیم.