به گزارش پایگاه خبری باشگاه، علیرضا افضل بعد از بازی گیتی‌پسند مقابل شنزن چین در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا،‌گفت: خوشبختانه امروز بازی خوبی بود و بچه‌ها به خوبی تاکتیک مورد نظر کادر فنی را در زمین پیدا کردند. ما در این چند روز خوب استراحت کردیم و در این چند روز فقط روزانه تمرینات سبکی داشتیم و روی نقاط ضعف و قدرت حریفانمان کار کردیم.

وی افزود: امروز بچه‌ها بسیار حرفه‌ای عمل کردند و همه ما از اولین روز به دنبال قهرمانی در این تورنمنت هستیم تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات، گیتی‌پسند را به خوبی می‌شناسند و امروز هم توانستیم این موضوع را به خوبی اثبات کنیم البته هنوز اول راه است.

سرمربی گیتی‌پسند گفت: امروز بازی خیلی سختی بود همانطور که دیدید نماینده چین همه چیز خود را از دست رفته می‌دید و با تمام وجود بازی می‌کرد و می‌خواستند در این بازی امتیاز بگیرند و امید به بازی آینده ما روبروی ژاپن داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه بچه‌ها امروز حرفه‌ای و باهوش عمل کردند و خوب جنگیدند و مزد خود را با یک پیروزی شیرین گرفتند و در این بازی ما توانستیم تفاضل گلی را که نیاز داشتیم به خوبی به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سؤالی که شما از تمام 12 بازیکن خود در این بازی استفاده کردید، گفت: بازیکنان ما همگی خوب هستند و ما باید بیشتر از بازیکنان باتجربه و در کنار آنها از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم که خدا را شکر همگی خوب بودند.همانطور که می‌دانید در مسابقه ها هم مصدومیت وجود دارد هم محرومیت پس بهتر است که از همه بازیکنان خود استفاده کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی که مسئولان تیم چین در صورت پیروزی مقابل ایران گفته بودند به هر بازیکن چینی 5 هزار دلار پاداش می‌دهند، گفت: شخصا در جریان این موضوع نیستم. همیشه پول علاج درد نیست و هر تیمی که خوب کار کند می‌تواند پیروز شود. ما از 2 ماه و نیم قبل تا امروز تمرینات سنگین و خوبی داشتیم و بچه‌ها به خوبی در این مدت تحمل کرده‌اند و امروز هم مزد زحمات خود را با این پیروزی شیرین گرفتند.
منبع: فارس