به گزارش پایگاه خبری باشگاه، علی کفاشیان درباره پیروزی گیتی‌پسند در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان گیتی پسند با وجود اینکه تمام توانشان را نشان ندادند، اما خیلی راحت و بدون دردسر به پیروزی رسیدند.

وی ادامه داد: امیدوارم در مسابقات آینده هم با همین اقتدار پیش بروند. کارنامه گیتی‌پسند به گونه‌ای است که تمام تیم‌ها این تیم را از حالا قهرمان می‌دانند. پس تیم‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند تا بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره حذف زودهنگام نماینده چین گفت: این تیم در کنار ایران و ژاپن در گروه سختی قرار گرفته بود که با توجه به عدم رشد فوتسال در چین پیش‌بینی می‌شد این تیم حذف شده گروه باشد.

کفاشیان درباره تغذیه نامناسب در مسابقات عنوان کرد: غذاهای شرق آسیا اصولا به مذاق ما خوش نمی‌آید البته برخی تیم‌ها مانند عراق با خود آشپز آورده‌اند تا از این موضوع در امان باشند. البته مسئولان گیتی پسند هم تدارکات خوبی دیده‌اند که نشان از مدیریت خوب این باشگاه دارد.
وی درباره حمایت رسانه ملی از فوتسال گفت:‌ خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌های خوبی که مسئولان گیتی پسند قبل از مسابقات با صدا و سیما داشتند این موضوع انجام شد. البته مدیران قبلی صدا و سیما حمایت بهتری از فوتسال داشتند اما با صحبت‌هایی که شده با توجه به پایگاه فوتسال در بین مردم امیدواریم این حمایت‌ها بیشتر ادامه داشته باشد و با آن مهربان‌تر باشند.
منبع: فارس