به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، علیرضا افضل پس از پیروزی ۵ بر ۳ تیمش مقابل شهرداری ساوه در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال  در مورد عملکرد متفاوت گیتی‌پسند در دو نیمه این مسابقه اظهار کرد: نیمه اول را بد شروع کردیم که در این زمینه من هم مقصر بودم چون ترکیبی را به بازی فرستادم که از طرف رسانه‌ها و باشگاه تحت فشار هستند و من به آنها بها می‌دهم تا ثابت کنم بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم بازیکنان خوبی هستند.

وی افزود: از شانس بد، این بازیکنان زمانی در زمین بودند که گل‌های بدی دریافت کردیم و تیم حریف هر چه شوت می‌زد وارد دروازه ما می‌شد. باید این چهار بازیکن ترکیب اول خود را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا بتوانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

افضل ادامه داد: اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و به تعداد گل‌های خود اضافه کردیم و توانستیم سه امتیاز سخت این بازی را از آن خود کنیم. شهرداری ساوه هم خوب بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه انتظار ارائه این بازی را از شهرداری ساوه نداشته است گفت: بازی‌های این تیم را دیده بودم و به بازیکنان گفته بودم چه کاری باید انجام دهند ولی بازیکنان این نکات را چه در حمله و چه در دفاع رعایت نکردند. انتظارم از بازیکنان بیشتر است و باید بهتر عمل کنند و گیتی‌پسند هنوز با تیم دلخواه من فاصله دارد. امیدوارم تیم در آینده شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل مقاومت قرچک بیان داشت: این تیم مربی و تماشاگران خوبی دارد که به خوبی از تیمشان حمایت می‌کنند. قرچک موفق شده تیم قدرتمند مس سونگون را شکست دهد و امتیازهای خوبی جمع کرده است. امیدوارم بازیکنان از نظر روانی آمده شوند و نکات فنی را رعایت کنند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

افضل در مورد دلیل شاداب نبودن تیمش و تأثیر شکست در فینال جام باشگاه‌های آسیا روی این موضوع گفت: به هر حال انتظار داشتیم قهرمان آسیا شویم ولی فکر نمی‌کنم این موضوع دلیل شاداب نبودن تیم باشد. باید با تیم کار کنیم تا بازیکنان از این حالت خارج شوند.