به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص روند تیم فوتسال گیتی پسند بعد از جام باشگاه ها گفت: خدارا شکر بعد از جام باشگاه ها و باتوجه به خستگی جسمی و روحی بازیکنان توانستیم شش امتیاز خوب را در سبد امتیازات خود قرار دهیم و در کورس جدول بمانیم.
وی گفت : باتوجه به تجربیات قبلی سایر نماینده ها در جام باشگاهها می دانستیم بعد از ورود به لیگ ایران با یک افت مواجه خواهیم شد چون وقتی سایر تیمها در استراحت بودند بچه های ما پنج دیدار سنگین در ویتنام انجام دادند.

عراقی زاده گفت : از کادرفنی و بازیکنان راضی هستیم و مطمئنیم در آینده هم روند تیم بهتر خواهد بود و همین که در کورس تیم های بالای جدول هستیم یعنی روندمان خوب است.
قائم مقام گیتی پسند گفت : بازی با مقاومت قرچک بازی بسیار سختی است و این همان تیمی است که مس سونگون را با شکست بدرقه کرد و بچه های ما می دانند که بازی سنگینی در پیش رو داریم.

این مقام مسئول درخصوص صحبتهای نماینده مجلس مردم قم و مقامات محلی درخصوص دیدار هفته اول با گیتی پسند گفت: بهتر است تصمیمات ورزشی و فوتسالی را مراجع ذیربط بگیرند و اگر قرار باشد سیاسیون ورود کنند ما هم باید متوسل به نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شویم و دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.