به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، آئین اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان گروه صنایع گیتی پسند در سال 96 روز چهارشنبه 25 بهمن ماه به میزبانی شرکت دینا پلیمر (زیرمجموعه گروه صنایع گیتی پسند) و با حضور مدیران ستادی و کارخانجات و همچنین تعدادی از کارکنان گروه برگزار گردید.
در این مراسم که ابتدا پیام حاج ناصر جنتی مدیر عامل گروه برای حضار قرائت شد در ادامه آقای معشوری مسئول ورزش همگانی باشگاه در گزارشی مبسوط روند برگزاری مسابقات در رشته های فوتسال ، والیبال، دارت ، شطرنج ، تنیس روی میز، طناب کشی، و مسابقات ویژه مدیران را تشریح نمود.
در ادامه آقای کلاهی معاون منابع نیروی انسانی گروه ضمن تقدیر از باشگاه و اعلام حمایت از فعالیت های باشگاه گفت: ما باید وجود باشگاه را در گروه صنایع گیتی پسند غنیمت شماریم چون با حضور باشگاه روند ورزش کارگری و در کنار آن ورزش قهرمانی تسهیل می شود.
سپس آقای مهندس زمانی مدیر شرکت دیناپلیمر به نمایندگی از مدیران کارخانجات گیتی پسند گفت: ما تشکر زیادی از مدیران ارشد گروه و زحمات باشگاه داریم که با این فعالیت ها بر روند کاری پرسنل و بهروری بیشتر تاثیر بسزائی دارند
سخنران پایانی عراقی زاده قائم مقام باشگاه بود که ضمن تشکر از مدیرعامل گروه و مدیرعامل باشگاه و همچنین کلیه مدیران ستادی و اجرائی و نیز کارگران زحمتکش گیتی پسند گفت : ما در باشگاه بعنوان خدمت گذار شما کارکنان که در جبهه صنعت فعالیت می کنید و صاحبان اصلی خانواده بزرگ صنایع گیتی پسند هستید انجام وظیفه می کنیم و افتخار ما برگزاری جشنواره ورزشی برای شماست.
در پایان نیز طی مراسم باشکوهی جوایز نفرات برتر اهداء شد.
لازم به ذکر است که حدود یک هزار نفر در مسابقات کارگری در سال 96 شرکت کرده بودند و در این مراسم حدود 200 جایزه به برترین ها اهدا شد.
گزارش تصویری مراسم فوق را در گالری تصاویر و یا روی اینجا کلیک کرده و مشاهده نمائید.