حمید بیغم پس از پیروزی تیمش برابر سوهان محمد سیما قم و راهیابی به مرحله بعدی پلی آف، اظهار کرد: بازی تماشاگرپسندی بود و تماشاگران هم فوتسال زیبا با گل های زیاد دیدند. مهم‌تر این‌که ما برنده بازی بودیم. معمولا در این بازی‌ها تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند.

وی ادامه داد: روی ۲ اتفاق گل خوردیم. موقعیت گل زیاد داشتیم. بازی قشنگی بود، با پیروزی در این میدان به جمع ۴ تیم برتر رسیدیم. نیمه اول خیلی موقعیت گل از دست دادیم و روی ۲ ضد حمله گل خوردیم.

 بیغم‌ افزود: مهم این است وقتی در شهر خودت عقب می‌افتی، بازیکن تلاش می‌کند تا بتواند بازی را ببرد و این ارزشمند بود. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم با کمک یکدیگر قهرمان لیگ برتر شویم.

وی در رابطه با داوری ادامه داد: فکر نمی‌کنم بحث داوری چیز خاصی داشته باشد. به کادر فنی محمدسیما احترام می‌گذارم و در مورد داوری، کارشناسان باید اظهارنظر کنند و صحبتی ندارم.

بیغم در خصوص بازی تیمش در مرحله بعدی افزود: با برنده فرش آرا مشهد و سن‌ایچ ساوه بازی داریم. با هر تیمی بازی داشته باشیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم، بهترین نتیجه را بگیریم و نماینده خوبی برای اصفهان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در ارتباط با بهزاد رسولی، ادامه داد: دروازه بانی آوردیم که در تیم جوانان است و به تیم کمک می‌کند و توانست در برد ما سهیم باشد.

بیغم خاطر نشان کرد: هیچ بازیکن مصدومیتی نداریم و نسبت به بازی نفرات را انتخاب می‌کنیم و از آن‌ها استفاده می‌کنیم