إِنَّ اللَّهَ اشتَرى مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّهَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلون.

ترور ناجونمردانه بزرگترین اسطوره مبارزه با تروریسم، جهان اسلام را در بهت و حیرت فرو برد که چگونه آمریکایی های جنایتکار انتقام نابودی داعش از مرد اصلی مقابله بین المللی با تروریسم گرفتند.

هیچ چیز جز، شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله خصوصا سپهبد شهید سلیمانی نبود. او در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه اش رسید و به یاران شهیدش پیوست. اما این حادثه تلخ منشا تحولات بزرگ روحی در ملت و جوانان ما و غرب آسیا خواهد شد.

حقد و کینه جنایتکاران جهان از انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که از ترور علنی رویگردان نیستند و این خود سند حقانیت انقلاب اسلامی در هم سو دانستن استکبار و تروریسم در جهان است.

خون حاج قاسم سلیمانی انسان ساز خواهد شد، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد بود. خون او تزریق حیات مجدد در رگ های انقلاب اسلامی خواهد بود. خون شهید سلیمانی انسجام ملی ملت ایران را دوچندان خواهد نمود و یاد رجائی ها، باهنر ها و بهشتی ها را برای نسل های متاخر انقلاب اسلامی زنده نمود.

بدون تردید انتقام این جنایت بزرگ در جغرافیایی به عرض و طول جهان اسلام گرفته خواهد شد و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل خواهد شد.

ملت بزرگ و راست قامت ایران توقع دارد و منتظر انتقام هستند. از دولت عراق کمترین توقع این است که خروج نظامیان آمریکایی از عراق را به تصویب پارلمان برساند. هیات رزمندگان اسلام شهادت این مجاهد کم نظیر اسلام و شهید مهندس ابوالمهدی و همراهان را به دو ملت ایران و عراق تسلیت عرض می کند و در گرامیداشت این شهادت بزرگ، همراه و شریک ملت ایران خواهد بود.

امروز در همان نقطه ای ایستاده ایم که امام راحل فرمودند: «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد» و باز فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.» خون شهید حاج قاسم سلیمانی بیدارگر خواهد بود و آزادگان جهان از خود خواهند پرسید: چرا پرچمداران مبارزه با تروریسم را ترور می کند؟ یک بار دیگر حاکمیت قانون جنگل بر جهان کفر و بربریت ثابت گردید و به مسلمانان فهماند که راهی جز مقاومت وجود ندارد.

آمریکای جنایتکار نمی داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

روایط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی پسند اصفهان