جلسه مشترک هیئت مدیره گروه صنایع گیتی پسند با مدیران بخش های مختلف گروه در شرکت اصفهان چالاک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از خانه خبر گیتی پسند، در این جلسه که تحت تاثیر فراغ حاج ناصر جنتی بزرگ مرد گیتی پسند برگزار شد، علیرضا جنتی و مصطفی وعیدی به عنوان اعضای هیئت مدیره گروه و مدیران واحدهای تولیدی و بخش های مختلف حضور داشتند.

این جلسه با قرائت قرآن و سروده ناصر کسمایی از همکاران گروه در گرامیداشت یاد و خاطره حاج ناصر جنتی آغاز گردید و در ادامه علیرضا جنتی رئیس هیئت مدیره گروه با بیان اینکه گروه همچنان با قوت به فعالیت خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: فعالیت گروه صنایع گیتی پسند با حفظ سیره و دیدگاه های آن مرد بزرگ تداوم می یابد و جای هیچ نگرانی و دغدغه ای برای همکاران نیست.

وی افزود: طبق قانون موظف به برگزاری مجمع عمومی گروه هستیم که در شهریور ماه برگزار و عضو جایگزین انتخاب می گردد و در نخستین جلسه هیئت مدیره نیز مدیرعامل مجموعه انتخاب و معرفی می گردد. تا آن زمان نیز هیچ تغییر و یا تحولی صورت نمی پذیرد و انتظار داریم تمامی همکاران و به ویژه مدیران مجموعه با جدیت راه گذشته را ادامه دهند.

علیرضا جنتی خاطر نشان کرد: هیئت مدیره با وحدت نظر مصمم هستند با تمام توان راه حاج ناصر جنتی را در عرصه تولید و صنعت ادامه دهند.

 رئیس هیئت مدیره گیتی پسند در پایان سخنان خود بیان داشت: با تسویه سرمایه های مردمی پیش از فوت ایشان، این مقطع نقطه عطف مهمی برای گیتی پسند به شمار می آید و امیدواریم فصل جدیدی از شکوفایی گروه صنایع گیتی پسند را با حضور علاقه مندان و شما تلاشگران عرصه تولید رقم بزنیم.

مصطفی وعیدی یار دیرین حاج ناصر جنتی و عضو هیئت مدیره گیتی پسند نیز با بیان خاطراتی از منش و جوانمردی این بزرگ مرد عرصه تولید اظهار داشت: ایشان یک الگوی بزرگ برای تک تک اعضای خانواده بزرگ گیتی پسند بود که همه ما باید تلاش کنیم از میراث معنوی این بزرگ مرد حراست نماییم.

 وی ادامه داد: تمام تلاش این بزرگ مرد بر باز کردن گره زندگی مشکلات مردم بود، همین روحیه باعث می شد هرکسی که به او مراجعه کند دست خالی برنگردد و هرکسی به نوعی از برکات وجودی وی بهره مند شود.