به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند گفت: طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه و تاکید جناب آقای مهندس وعیدی و همچنین پیگیری های ویژه آقای جنتی مدیرعامل باشگاه ما در سال 95 برنامه های ویژه ای جهت کارکنان و خانواده آنان داریم که طی یک تقویم منسجم از طریق امور ورزش همگانی باشگاه و همکاری معاونت منابع انسانی و همکارانشان و همچنین روابط عمومی گروه اجرایی خواهد شد.
عراقی زاده گفت: اعتقاد ما بر این است که باشگاه و شرکت های گروه همگی در کنار یکدیگر برای اعتلای خانواده بزرگ گیتی پسند فعالیت می کنند و ما برای رسیدن به اهداف خود در باشگاه دست یاری به سمت تک تک کارکنان زحمتکش گروه دراز می کنیم.
قائم مقام باشگاه گفت: برنامه های ما در سال 95 در ورزش همگانی با سه گروه هدف دنبال خواهد شد. گروه اول همسران ، گروه دوم فرزندان و گروه سوم کارکنان شاغل در گروه می باشد.
وی افزود: در برنامه خانواده ها مسابقات پینگ پنگ در ماه مبارک رمضان برگزار گردید. برنامه بعدی ما مسابقات شنا و بعد از آن یک رشته مفرح ورزشی می باشد که این مسابقات ویژه همسران و فرزندان در تابستان اجرایی خواهد بود.
عراقی زاده گفت: ما دوره های مشاوره ای پزشک خانواده و تغذیه نیز برای خانواده ها با حضور اساتید برجسته در برنامه داریم که با هماهنگی امور اداری گروه اعلام خواهیم کرد.
وی افزود :جهت کارکنان نیز در پنج رشته مسابقاتی برگزار خواهیم نمود که شامل : فوتسال ، والیبال ، شنا ، پینگ پنگ و فوتبال گل کوچک خواهد بود که این مسابقات نیز طبق تقویم از مردادماه آغاز خواهد شد.
این مقام مسئول گفت: با برنامه ریزی انجام شده سعی شده تا پایان سال در هر ماه مسابقات در رشته های اشاره شده به نوبت برگزار گردد.
عراقی زاده در پایان گفت: درخواست هایی از طرف مدیران شرکت ها درخصوص نصب تجهیزات ورزشی در کارخانجات به باشگاه رسیده که ما نیز بررسی های لازم را نموده و استعلام های خرید آن نیز انجام پذیرفته و انشاا... بزودی با عملیاتی شدن آن تجهیزات مورد نیاز شرکتها نیز تحویل آنان خواهد شد.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مدیران کارخانجات ، کارکنان شاغل در منطقه مورچه خورت و کارکنان ستادی گروه بزرگ صنایع گیتی پسند از آنان خواست که ما را در رساندن به اهداف خود در ورزش کارکنان و در کنار آن ورزش قهرمانی گروه یعنی رشته فوتسال با حضور در سالن مسابقات یاری نمایند.