تیم فوتسال گیتی‌پسند در روزی که جشن قهرمانی‌اش در لیگ برتر را برپا کرد، به یک برد دیگر در فوتسال ایران رسید.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در بیست‌وپنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در بیست‌وپنجمین دوره این مسابقات از ساعت ۱۶:۰۰ امروز _جمعه چهارم اسفند_ میزبان تیم فوتسال شهرداری ساوه بود و توانست با نتیجه پرگل و قاطعانه پنج بر صفر صاحب برتری شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در نیمه‌اول برای زدن گل تلاش زیادی انجام داد و ۸۰ درصد بازی در اختیار شاگردان محمد کشاورز قرار داشت اما به‌جز تنها گلی که محمدحسین درخشانی روی غفلت بازیکنان شهرداری ساوه به‌ثمر رساند نتوانست گل دیگری بزند و در طرف مقابل شهرداری ساوه هم در چند حمله نصفه‌ونیمه‌ای که خلق کرد نتوانست کاری از پیش ببرد تا گیتیزن‌ها با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه‌دوم گیتی‌پسندی‌ها برای زدن گل‌های بیشتر و افزایش اختلاف با تیم میهمان تلاش کردند و با چهار گل پیاپی که در چند دقیقه به‌ثمر رساندند یک پیروزی درخشان کسب کردند تا در روزی که جشن پنجمین قهرمانی در لیگ برتر را به‌انجام رساندند یک برد درخشان هم به‌دست بیاورند.

برای گیتی‌پسند در این بازی محمدحسین درخشانی آقای‌گل لیگ برتر دبل کرد و علیرضا عسگری، مهدی کریمی و مهدی مهدی‌خانی هرکدام یک‌بار موفق به گشودن دروازه شهرداری ساوه شدند.

گیتیزن‌ها که چهار هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌شان را قطعی کرده بودند در پایان این بازی جشن قهرمانی برپا کردند. شاگردان محمد کشاورز با کسب ۲۴ برد از ۲۵ بازی و ۷۳ امتیاز رکورد بی‌نظیر و استثنایی در فوتسال ایران و آسیا رقم زدند که احتمالا تا سال‌های سال هیچ تیمی به آن نزدیک هم نخواهد شد.