به گزارش روابط عمومی باشگاه، امروز -یکشنبه ششم اسفند- در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر والیبال تیم گیتی پسند در سالن مخابرات میزبان تیم هورسان رامسر بود و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد.

ست اول: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، گیتیزن‌ها دو امتیاز اختلاف ایجاد کردند. شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند. هورسان اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش داد و قرمزپوشان اصفهانی تایم استراحت گرفتند. در امتیازات پایانی کار کمی پیچیده شد، اما در نهایت گیتی‌پسند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

ست دوم: گیتیزن‌ها از ابتدای این ست اختلاف ایجاد کردند، اما هرچه از بازی گذشت هورسان شرایط بهتری پیدا کرد و اختلاف امتیاز را به عدد ۳ رساند. گیتی‌پسند به امتیاز ۲۰ رسید و هورسان تایم استراحت گرفت. در نهایت بازی شاگردان عقیلی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ این ست را به نام خود تمام کردند.

ست سوم: در این ست هورسان موفق شد پیش بیفتد، اما گیتیزن‌ها بازی را به تساوی کشاندند و جلو افتادند. درحالی که یک امتیاز برتری برای قرمزپوشان وجود داشت عقیلی تایم استراحت گرفت. در نتیجه ۲۰ بر ۱۷ تیم هورسان درخواست وقت استراحت دوم خود را داد تا موجب اختلال در امتیازگیری حریف شود. حاصل وقت استراحت امتیاز برای هورسان بود. در نهایت گیتی پسند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ در ست سوم به برتری رسید تا با نتیجه ۳ بر صفر پیروز دیدار باشد.