محمد کشاورز در مورد حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا گفت: همه شرایط تیم ملی برای حضوری پرقدرت در این رقابت ها محیااست ، بازیکنان و کادر فنی از کیفیت خوبی برخوردارند و فدراسیون فوتبال در حد توان از این تیم حمایت کرده است.
کشاورز با اشاره به حریفان تیم ملی ایران در این تورنمنت تصریح کرد :همه بازی ها چالش ها و مشکلات خود را دارد اما اعتقاد من این است که ما یک سر و گردن از بقیه تیم های آسیایی بالاتر هستیم و با همه احترامی که برای دیگر تیم ها قائلم اما ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی است و به امید خدا این برتری در بازیها اثبات خواهد شد.
کشاورز در مورد کیفیت بازیکنان حاضر در تیم ملی ایران نیز گفت: باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت چرا که سرمربی با توجه به تاکتیک و برنامه های خود، بازیکنان را انتخاب میکند.
وی در مورد حضور پر تعداد بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند در تیم ملی تصریح کرد: عملکرد و آمادگی فوق العاده ای که بازیکنان تیم گیتی پسند در فصل گذشته داشتند سرمربی تیم ملی رو مجاب کرد که نفرات بیشتری از این تیم انتخاب کند ، گیتی پسند یک باشگاه تمام حرفه ای است که همیشه حامی تیم ملی بوده ، شخص خود من نیز همواره حامی و حمایتگر تیم ملی بوده ام و همیشه منافع ملی برای ما اولویت داشته چه بازیکنان گیتی پسند و چه بازیکنان سایر تیم ها باید بتوانند یار و یاور تیم ملی باشند و پرچم ایران را بالا نگه دارند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در جواب به سوال انتقام از ژاپن بابت شکست دو سال قبل در جام ملت های آسیا ممکن است یا خیر اظهار داشت: انتقام؟!! ژاپن تیم خوبی است اما در قد و قواره ای نیست که ما بخواهیم از این تیم انتقام بگیریم امیدوارم با بازیهای درخشان، ژاپن و سایر تیم های آسیایی رو شکست دهیم و مقتدرانه قهرمان آسیا شویم.