به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه ، در خصوص راه اندازی تیم های پایه باشگاه در رشته فوتسال گفت: با تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مقرر شد امسال تیمهای نوجوانان ، جوانان و امید را راه اندازی کنیم و حدود 2 ماه پیش شروع به انتخاب کادر فنی و تست گیری از بازیکنان مستعد این رده ها نمودیم.
عراقی زاده گفت: در همین سال با توجه به امکانات و پتانسیل باشگاه به مسابقات کشوری ورود کردیم ولی به دلیل دیر شروع کردن تمرینات و انتخاب بازیکنان با توجه به راه اندازی جدید تیم ها با تاریخی از سوی کمیته فوتسال برای مسابقات مواجه شدیم که برای هر تیم کمتر از سه هفته زمان آماده سازی داشتیم ولی می خواستیم حتما در مسابقات حاضر شویم.
قائم مقام گیتی پسند گفت: ما با تشکیل تیم های پایه در اصفهان بدنبال اهداف و برنامه های بلندمدت هستیم که این شروع ابتدای کار و گام نخست ما بود.
وی از کادر فنی و بازیکنان تیم های پایه خود تشکر نمود و گفت : با توجه به زمان اندک از عملکرد تیم های نوجوانان ، جوانان و امیدمان راضی هستیم البته ضعف هایی در این تیمها داریم که بعد از مرحله نهایی مسابقات امید در جلسه فنی باشگاه مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری می کنیم.
عراقی زاده در پایان گفت: ما با پایان یافتن مسابقات تمرینات تیمهای پایه مان تعطیل نخواهد شد و در طول سال آنان را در مسابقات شهر اصفهان شرکت می دهیم و آنان و بازیکنان جدید که به تیم اضافه خواهند شد را با آمادگی کامل به مسابقات سال آینده اعزام خواهیم نمود.