به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، ظهر امروز با حضور مدیران باشگاه گیتی پسند مراسم معارفه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال باشگاه در سال 1402 برگزار شد.

در این معارفه که در سالن همایش های هتل عالی قاپو اصفهان برگزار شد محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و عضو هیات مدیره باشگاه گفت : در این شرایط سخت اقتصادی باید جای تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند داشت که بعنوان حامی یار و یاور باشگاه هستند ، از امروز گیتی پسند استارت حضور چهاردهم خود را در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می زند و امیدواریم با تلاش و پشتکار بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

در ادامه حاج علیرضا جنتی مدیر عامل گیتی پسند ضمن خیر مقدم به بازیکنان و کادر فنی گفت : امسال در ترکیب خود شاید به جرات می توانیم بگوییم زلزله 8 ریشتری اتفاق افتاده و با توجه رویکرد هیات مدیره و کادر فنی به جوانگرایی روی آوردیم ، امیدواریم با تلاش و پشتکار دسته جمعی به هدف و برنامه های خود برسیم ، شاید در ایران تنها باشگاهی باشیم که از بدو تاسیس بر روی سکو ایستادیم و با 4 عنوان قهرمانی 7 مقام نایب قهرمانی و دو عنوان سومی رکوردار باشیم و باید برای تداوم موفقیت تلاش کنیم.

پوریا جنتی دیگر سخنران این معارفه بود که از تلاش کادر فنی و بازیکنان در فصل گذشته تقدیر کرد و گفت : بدون شک نگاه به گیتی پسند در رشته فوتسال خاص است و انتظارات از این تیم بسیار بالاست ، باید از امروز بسیار تلاش کنیم تا فعل خواستن را با شما جوانان صرف کنیم و این امید را داریم که بتوانیم فصل خوبی کنار هم باشیم.

مسعود تابش مشاور باشگاه گیتی پسند هم در این جلسه گفت : آینده مال شما جوانان است اگر بازیکنی می خواهد به اوج خود برسد باید تلاش کند امروز در زمین اسم ها بازی نمی کنند بلکه با تلاش و پشتکار و کار تیمی می توان موفق شد .

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی پسند در این جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند و برای رسیدن به هدف خود متعهد شدند.

در پایان با حضور تمام بازیکنان و کادر فنی اولین جلسه تمرینی باشگاه برگزار شد.