به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت‌البرز در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.
ترکیب تیم گیتی‌پسند در این مسابقه را مسعود محمدی،بهزاد رسولی، محمد سنگ‌سفیدی، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری، حسین خدامی، علیرضا رفیعی‌پور، علیرضا عسگری، بهداد شیخ‌احمدی، مهدی عبداللهی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، ابوالفضل حسن‌خانی، مهدی کریمی، امیرحسین داوودی و کیانوش شیرپور  تشکیل دادند.
نیمه اول با حملات پیاپی گیتی‌پسند آغاز شد و تا دقیقه 7 دروازه‌بان مقاومت سد محکمی مقابل شاگردان کشاورز بود و با 3 واکنش پیاپی از به گل رسیدن گیتی‌پسند جلوگیری کرد.
در دقیقه 10 این نیمه مهدی کریمی از روی کرنر ارسالی گل اول و لحظاتی بعد با توپ‌ربایی از بازی مقاومت گل دوم را وارد دروازه مقاومت کرد.
در ادامه موقعیت جدی از سوی بازیکنان مقاومت بر روی دروازه گیتی‌پسند خلق نشد و موقعیت‌های گیتی‌پسندی‌ها نیز منجر به ثمر ننشست تا نیمه اول با نتجه 2 بر صفر به سود مشکی‌پوشان اصفهانی به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم شاگردان محمد کشاورز برای بالا بردن اختلاف و تفاضل گل تلاش می‌کردند که در این نیمه هم همانند نیمه اول دقیقه 10 دروازه مقاومت با حرکت تماشایی و پاس مهدی کریمی به امیرحسین داوودی و ضربه تمام کننده این بازیکن همراه شد تا گل سوم گیتی‌پسند به ثمر برسد.
دقایقی پس از گل سوم گیتی‌پسند، داور در تصمیمی عجیب کارت زرد دوم را به مهدی کریمی ستاره گیتی پسند داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد.

با حواشی بوجود آمده بازی برای دقایقی متوقف شد و لحظاتی پس از شروع مجدد بازی، بازیکنان مقاومت توانستند گل اول را وارد دروازه گیتی‌پسند کنند تا نتیجه 3 بر یک بر روی تابلو ثبت شود.
در حالی که مقاومت البرز پاور پلی و بازی 5نفره را در دستور کار خود قرار داده بود، گیتی‌پسند توسط مسعود یوسف و سپس محمدحسین درخشانی برای بار چهارم و پنجم به گل رسید.
در دقایق پایانی محمد کشاورز تصمیم گرفت بازی 5 نفره را آزمایش کند، این تصمیم خیلی زود ثمر داد و دروازه مقاومت را سنگ‌سفیدی کاپیتان گیتی‌پسند برای بار ششم باز کرد.
در نهایت این دیدار زیبا و جنجالی با نتیجه 6 بر یک به سود مشکی‌پوشان گیتی‌پسند به پایان رسید.
گل‌های این دیدار را مهدی کریمی(2گل)، امیرحسین داوودی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف و محمد سنگ‌سفیدی به ثمر رساندند.
از حواشی دیگر این دیدار به اخراج علی هواکشیان مدیر تیم فوتسال گیتی پسند در نیمه دوم اشاره کرد.
تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال با این پیروزی 15 امتیازی شد و با تفاضل گل برابر و تنها به دلیل گل زده کمتر در جایگاه دوم لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.