به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، بعد از باخت تیم فوتسال گیتی پسند مقابل قند کاترین آمل از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال و اعلام جریمه اعضاء این تیم و تعطیلی تمرینات تیمی محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه گفت : روز جمعه جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار گردید و بعد از آن اعضاء هیات مدیره در جلسه ای با حضور کادر فنی و بازیکنان دیدگاهای خود را اعلام کردند.
عراقی زاده گفت : در این نشست سه ساعته نتایج تیمی در این فصل مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت .
وی افزود : مجموعه گیتی پسند که دوازدهمین سال حضور خود در سطح اول فوتسال کشور را تجربه می کند فراز و فرودهای مختلفی را در رقابتهای فوتسال دیده و قرار نیست ما تصمیم احساسی بگیریم.
قائم مقام گیتی پسند در ادامه گفت : قطعاً از محمد کشاورز در رأس کادر فنی تیم حمایت می کنیم و بر این امر واقفیم که وی به کمک دستیارانش در ادامه نتایج بهتری را کسب خواهند کرد.
عراقی زاده گفت : در کنار این کادر بازیکنان بزرگ و مستعدی داریم که می توانند در هر زمان و به دور از بحث جدول مسابقات خالق شگفتی در لیگ باشند همانطور که در هفته دوازدهم با زدن 7 گل قدرت خود را به فوتسال ایران دیکته کردند.
این مقام مسئول گفت : هفته به هفته و گام به گام به دور از هر گونه حاشیه به پیش خواهیم رفت و این اعتقاد را داریم که رقبای ما نیز قطعاً فشار قهرمانی بر روی دوش تک تک مربیان و بازیکنانشان سنگینی خواهد کرد و تیم هایی همچون مقاومت البرز نشان داده اند که در مقابل تیم های مدعی بدون محابا و با شجاعت بازی خواهند کرد و پازل قهرمانی در بالای جدول تا پایان هفته 26 دچار تغییراتی خواهد شد.
وی در پایان گفت : تمرینات تیم از روز جمعه مجدداً آغاز گردید.