به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌پسند، محمدحسین عراقی‌زاده عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند روز گذشته در تمرین تیم والیبال این باشگاه حضور پیدا کرد و در خصوص تیم والیبال، گفت: چندماه است که تمرینات تیم والیبال شروع شده، بازیکنان دوران بدنسازی خود را سپری کردند و درحال حاضر کار با توپ را انجام می‌دهند.

🔻وی ادامه داد: حدود دو هفته دیگر لیگ برتر والیبال شروع می‌شود که در اولین دیدار مقابل شهرداری ارومیه صف آرایی خواهیم کرد، امیدوارم با یارگیری که طبق نظر سعید عقیلی سرمربی تیم انجام دادیم، نتایج خوبی هم‌کسب کنیم.

🔺قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه تیمی با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه داریم، گفت: فصل گذشته باتوجه بر اینکه اولین سال حضور در لیگ برتر را داشتیم، هدف ماندن بود. در سال جاری طبق صحبت با هیئت مدیره و روندی که داریم، هدف حضور در پلی‌آف است، همچنین نیم نگاهی به مراحل بعدی داریم.

🔻عراقی‌زاده افزود: تنها نماینده استان اصفهان در سوپرلیگ والیبال هستیم که می‌خواهیم از آبروی والیبال استان دفاع کنیم. از هواداران و مردم اصفهان می‌خواهم برای حمایت از تیم به سالن مخابرات بیایند تا بازیکنان با روحیه بالا در زمین حاضر شوند.

🔺وی با اشاره بر اینکه چهاردهمین سال حضور گیتی‌پسند در ورزش را داریم، تصریح کرد: گیتی‌پسند نمادی است برای بخش خصوصی در ورزش، طبق بودجه‌ای که هیئت مدیره باشگاه با پیشنهاد ما تصویب می‌کند، ماهم طبق همان رشته ورزشی تایین و سطح تیم ‌داری خود را مشخص می‌کنیم. هیچوقت قصد رقابت با تیم‌های دیگر نداشتیم و طبق داشته‌های خود جلو می‌رویم.

🔻قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اضافه کرد: در سه رشته فوتسال، والیبال و هندبال تیم‌داری می‌کنیم که برنامه ما برای هرکدام متفاوت است.