قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: هندبال یکی از رشته‌های مهم در باشگاه گیتی‌پسند است، ما از این تیم حمایت می‌کنیم و اعتقادمان بر این است با تلاش کل تیم در انتهای فصل روی سکو خواهیم رفت.

محمدحسین عراقی‌زاده قائم‌مقام و عضو هیئت‌مدیره باشگاه گیتی‌پسند در حاشیه حضور در تمرین تیم هندبال در گفت‌وگو با روابط‌عمومی باشگاه اظهار کرد: تیم هندبال گیتی‌پسند پس از اینکه تمرینات پیش‌فصل را از دو ماه قبل آغاز کرد، دو بازی خوب و موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انجام داد؛ اما متاسفانه این مسابقات به‌علت حضور تیم‌ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک برای مدت دو ماه تعطیل شده است و این تعطیلات به روند تمرینات و آماده‌سازی تیم‌ها ضربه می‌زند چرا که بازیکنان از شرایط مسابقه دور می‌شوند و همین موضوع در آمادگی بدنی آن‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کند.

وی در رابطه با حضور در تمرین تیم هندبال گیتی‌پسند و گفت‌وگو با کادرفنی و بازیکنان افزود: به تمرین تیم هندبال گیتی‌پسند آمدم تا به ‌کادرفنی زحمتکش و بازیکنان پرتلاش خسته‌نباشید بگویم. هندبال یکی از رشته‌های مهم در باشگاه گیتی‌پسند است و ما از این تیم حمایت می‌کنیم؛ باتوجه به انتخاب‌هایی که کیوان صادقی برای تقویت تیم داشته است فکر می‌کنم نتایج‌مان نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره هدف تیم هندبال این باشگاه در فصل جاری خاطرنشان کرد: روندی که سال گذشته در هیئت‌مدیره ترسیم کرده بودیم صرفا حضور تیم‌های هندبال و والیبال در لیگ برتر بود چرا که نخستین تجربه حضورمان در  این رقابت‌ها را پشت‌سر می‌گذاشتیم؛ اما هدف‌مان در فصل جاری قرار گرفتن میان تیم‌های بالانشین جدول است و با تلاشی که کادرفنی و بازیکنان انجام می‌دهند امیدوارم در پایان فصل جاری به‌عنوان نماینده استان اصفهان روی سکو باشیم و از همین‌رو آینده خوبی را برای تیم هندبال گیتی‌پسند در ادامه متصور هستیم.

محمدحسین عراقی‌زاده در پایان با اشاره به بازیکنان جوانی که در زمان بیشتر توسط کادرفنی به تیم پیوسته‌اند و تعداد ملی‌پوشان گیتی‌پسند رفته‌رفته بیشتر می‌شود تصریح کرد: شرایط جذب بازیکنان در فصل جدید نسبت به سال قبل بهتر بود چرا که دست کادرفنی بازتر و زمان‌شان مقداری بیشتر بود. فصل گذشته در فاصله یک‌هفته مانده به شروع مسابقات تیم تشکیل شد اما در سال جاری شرایط بهتری را پشت‌سر گذاشتیم و باتوجه به شاکله تیم، نگاه کادرفنی به بالای جدول است و اعتقادمان بر این است با تلاش کل تیم در انتهای فصل روی سکو خواهیم رفت.