به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز یکشنبه _دوازدهم آذرماه_ در هفته نهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در تهران مقابل پیکان صف آرایی کرد که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود پیکان تمام شد.

اسامی بازیکنان تیم والیبل گیتی‌پسند: علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، محمد باقری، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، علی زارع، ابوالفظل مهدیان

سرمربی تیم گیتی پسند: سعید عقیلی

ست اول: دوتیم پایاپای جلو آمدند، در ادامه بازی گیتی‌پسند پیش افتاد و به امتیاز ۱۵ رسید، اما پیکانی ها امتیازات از دست رفته را جبران کردند و پیش افتادند. در ادامه این ست گیتی‌پسند با جنگندگی و سرویس‌های خوب امتیاز گرفتند و بازی را به تساوی کشاندند، دوتیم خوب کار کردند و هم پای هم جلو آمدند، اما در نهایت این ست با نتیجه ۳۹ بر ۳۷ به نفع پیکان تمام شد.

ست دوم: پیکانی‌ها در ست دوم خوب کار کردند و چهار امتیاز جلو افتادند، بازی بهتر شاگردان اکبری در این ست ادامه داشت و به امتیاز ۲۰ رسیدند. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان اکبری تمام شد.

ست سوم: این ست را دو تیم خوب شروع کردند و پایاپای یکدیگر بالا آمدند. پیکان به امتیاز ۲۰ رسید و شاگردان عقیلی دیگر نتوانستند امتیازی بگیرند تا این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع سفید پوشان پیکان تمام شود.