به گزارش روابط عمومی باشگاه ، تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _۲۲ آذر‌ماه_ در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات اصفهان مقابل فولادسیرجان به میدان می‌رود.

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته دهم مقابل ایفاسرام اردکان صف آرایی کرد که قرمزپوشان اصفهانی در ست پنجم این دیدار کم آوردند و این مسابقه را با نتیجه سه بر دو واگذار کردند. شاگردان عقیلی درحال حاضر با هفت پیروزی، سه باخت و ۲۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند.

تیم والیبال فولادسیرجان هفته گذشته برابر پیکان تهران به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا با ۹ پیروزی، یک شکست و ۲۶ امتیاز صدرنشین لیگ باقی بماند.

گیتیزن‌ها که بعد از شکست در هفته دوم، با تلاش و پشتکار شش پیروزی متوالی به دست آورده بودند در هفته نهم مقابل پیکان متوقف شدند و در هفته بعد هم برابر ایفاسرام شکست خوردند، دلیل عملکرد ضعیف‌ شاگردان عقیلی به وضعیت بدنی بازیکنان و مسابقات فشرده لیگ باز می‌گردد زیرا آن‌ها بدون استراحت مسابقات متوالی را انجام دادند.

در آن طرف میدان تیم مدعی فولادسیرجان قرار دارد که هدایت این تیم بر عهده عطایی سرمربی سابق تیم ملی است و بازیکنان ملی‌پوش خوبی مانند موسوی، خانزاده و وادی در این تیم بازی می‌کنند. فولاد سیرجان باوجود اینکه از لحاظ مهره‌ای دست پری دارد، اما در رقابت‌های خود دچار چالش شده و دیگر تیم‌ها با بهترین عملکرد خود مقابل سیرجانی‌ها حاضر می‌شوند.

بعد از پایان هفته دهم لیگ برتر تیم ها حدود شش روز زمان برای استراحت، ریکاوری و تمرین دارند که باید دید کیفیت مسابقات در هفته یازدهم چطور خواهد بود و آیا گیتیزن‌ها به نوار پیروزی‌‌های قبل خود باز می‌گردند یا خیر.